De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmee Jansen - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Esmee Jansen - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Esmee

26 Juni 2017 | Nederland, Nederland

Na jaren van dromen, weken van voorbereiding en laatste dagen vol zenuwen is het komend zaterdag dan eindelijk zo ver. Zaterdag 1 juli stap ik in het vliegtuig richting Brisbane!
Vandaag kan ik ook eindelijk zeggen dat alles is geregeld, ik heb mijn visum, m'n kamertje is geregeld, stageplek bij het Hilton Brisbane is officieel. En ook is nu eindelijk mijn Australische bank account geopend en heb ik een stageverzekering afgesloten.

Afgelopen zondag heb ik nog een klein feestje gehad met familie en wat vriendinnen om mijn verjaardag alvast te vieren, maar natuurlijk ook om van iedereen afscheid te nemen. Lieve allemaal, bedankt dat jullie er waren en ik zal jullie via deze weg zeker op de hoogte houden van mijn avonturen.

Verder staat deze week nog in het teken van inpakken en natuurlijk echt definitief afscheid nemen. Woensdag is dan ook mijn laatste training bij Spado, wat ga ik alle kinderen en andere trainers toch weer ontzettend missen! Maar gelukkig kan ik nog 1 keertje genieten deze week.

Deze week ga ik gelukkig nog heel leuk afsluiten, vrijdag staat een etentje bij 't Zusje gepland met papa, mama en Daan. En dan begint zaterdag toch echt het avontuur, waar ik eigenlijk al jaren naar heb uitgekeken.

En mochten jullie mij gaan missen in de tijd dat ik in Australië zit, moet je toch echt Robert ten Brink de schuld gaan geven. Met dank aan de uitzendingen van de Australië reizen, heb ik sinds die tijd de droom gehad om naar Australië te gaan.

Kusjes van mij en tot mijn volgende berichtje vanuit Brisbane!

  • 26 Juni 2017 - 22:17

    Belinda:

    Heel veel plezier, succes, gezelligheid en dromen. Maak er een mooie tijd van x

  • 26 Juni 2017 - 23:06

    Nancy:

    Geniet nooit met mate !
    Maak veel en mooie herinneringen, stoer wijfie !

    xxx

  • 27 Juni 2017 - 08:13

    Monique :

    Een hele mooie ervaring, en wat fijn en leuk dat je ons mee laat kijken in je leventje strakjes aldaar. Heel veel plezier, hard werken, veel genieten.

  • 27 Juni 2017 - 12:16

    Amber:

    Heel veel plezier en Esmee en ik zullen je blog zeker in de gaten houden. Esmee en ik hebben namelijk zelf ook een droom: naar Amerika daar zijn wij helemaal verliefd op geworden sinds we youtube ontdekten

  • 27 Juni 2017 - 12:53

    Fred De Baat :

    Een hele goede reis. Geniet van je droom en maak er een mooie tijd van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmee

Actief sinds 26 Juni 2017
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 5544

Voorgaande reizen:

01 Juli 2017 - 26 Januari 2018

Mijn droom stage

Landen bezocht: